Wednesday, December 26, 2012

mengasah gusi

eh ape ni eh.. jumpe 2 ketul kat dapur nenek ni.. ape nak buat..??


ahaaaaa... toink toink.. 




gatal gusi la mama.. tonyoh mende ni kat gusi sedap taw... 


sampai berbunyi-bunyi timun tu dikerjekan si razin ni.. hadoii..

15 comments:

  1. amekaw kau! timun die wat teether..lagi hebat ko razin..hehe..putih beno anak teruna ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. dia ni menan dia jgn harap nk main. mende lain jgak jd sasaran.. putih ntah ikut sape.. pelik gak sbnornye! :)

      Delete
  2. Saif pun pantang jumpa menda sume dibuat asah gigit. kalau dapat botol jerslin oil tu ngeri mak dengar dia asah gigi siap bunyi krakk kruukk lagi. takut gigi patah la pulak. ni razin guna timun je ok la, selamat.hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kate kembor.. tp razin blom keluar gigi au nadt.. adik dia saif cepat ek ada gigi..

      Delete
  3. amboi besarnye teether Razin ye...
    hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. yang besor2 je dia nak.. bdn kecik, kelakuan yg besor..

      Delete
  4. bagus jugak kan kasik timun.. nanti anak saya gatal gusi nanti nak kasik jugak la hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. try kasi anak nanti.. suh kulit lawo :)

      Delete
  5. x pahit ke timun tu razin?isk..giler besar teether dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah..sbb ciknaa mmg suke makan timun sejak ngandong ke dia, agaknye dia suke timun gak kot :)

      Delete
  6. haha..timun pun jadi lah ye razinnnnn...

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016