GOOGLE Adsense

Thursday, November 22, 2012

happy 7 month baby







razin the latest.. si botak ucuk mama :)



22 haribulan.. alhamdulillah, razin dah melihat dunia selame 7bulan..syukur. setakat ni baru nak masuk gear 3 meniarap..itu pun rase tak larat nak kejor dah.. hee.. semoga jadi anak yang baik, dengar cakap mama & papa.. love u adik.. 


p/s: tak sabar nak tunggu esok :)

6 comments:

  1. anak masuk 6 bulan ke atas, mmg sangat mencabar kan ciknaa. belum masuk umur setahun nti. lg penat ko mak apaknye. haih~

    ReplyDelete
  2. ye ye...razin dah sama umur dengan Daaliyaa..tpi daaliyaa tua seminggu la...mmg skrg anak sedang melasak giler.. kadang tu penat kita nak mengejarnya..semputt mak nie nak oiii...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah dah 7mons. cpt masa berlalu. moga menjadi anak yang baik yer razin. jgn noty2 syian mama :)

    ReplyDelete
  4. Hepy 7 month razin... tak per lasak..tu maknenyer die aktif dan cerdik..:-)

    ReplyDelete
  5. dah pandai merangkak..wahhh bagus la dia blh tlg mama dia lap lantai...hehhe..memang penat bila dah pandai merangkak neh...tunggi dia dpt kaki lak...fengsannn...huhu...hepi 7months razin....

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016