Friday, November 23, 2012

anak bujang dah takde keje

sesi bermain-main seorang diri..



'' tak best la mama main macam ni.. razin kan anak lelaki.. main cam lain lah! tunggu jap ea mama.. nak masuk gear kejap.. ''





 















  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  






haa.. duduk dalam bakul gini kan best.. rase macam ada belt je kat pinggang ni haa..  


p/s: 2,3 hari je lagi nak main ngan anak.. ahad ni nenek razin dah bawak balik beliau ke kampung.. seminggu katernye..mak ciknaa cuti sekolah skrg kan.. dah janji ngan mak ritu, tak boleh tarik balik.. sob..sob..cane la hidup tanpa anak haaa? ~ seminggu tu mcm beribu tahun lamenye..

10 comments:

  1. bosan kan razin main sorg2..so cepat2 so mama kasi adik kat razin..ade geng macam daaliyaa nnt...hihihihiihih...waaaahhhh, seminggu tu cikna, sehari duk ofis nie pun dh tak sabar nak blik tgk dia apatah lagi semingguu...tp ok jgk, belajar mcm mne tinggal anak lame2...mne thu kne gi kursus ke ape ker...hihihi

    ReplyDelete
  2. jawab nya hari2 lah ciknaa menatap gmbor razin nnt yer..hehhe..
    seminggu tu..bertabahlah wahai ciknaa..hehhe..

    ReplyDelete
  3. @Mr n Mrs Zaidi haih mommy, razin kawan ngan mama jela dulu buat sementara. dh duduk dekat ngan papa baru kite bagi adik same dia :)

    ReplyDelete
  4. @as ♥ Leenda tula, nk kene bertabahla ni..kalo rindu, pg pinjam asrap jap boleh? hehe

    ReplyDelete
  5. anak laki cenggini lah yer....hadoi makin melasak makin parah lah kita mak-mak ni. hadoiyai!

    ReplyDelete
  6. Akal makin panjang nih....heheh...

    ReplyDelete
  7. mungkin razin kata lebih selamat pakai bakul sebegitu..hihihi

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016