GOOGLE Adsense

Monday, September 10, 2012

sakit lagi




last week razin demam..alhamdulillah dah baik..tQ pada mommy2 doakan utk razin k..
sabtu & ahad dapat penyakit lain pulak..berak-berak..sabtu 8kali..semalam kurang sikit 6 kali..dah bawak pegi klinik..tapi doktor cuma bagi air garam & ubat angin jer..sedih tengok dia..dah la kurus.. lepas ni lagi susut la die.. hm.. tengok petang ni cane..kalo tak oke lagi, kene bawak g hospital laa :'(

6 comments:

  1. ksiannya razin..cpt sihat ye syg..airiell pun slalu skt2 ciknaa...lps satu, satu yg dtg..sdh sgt ble tgk anak kita skt kan?...xpe..tu dugaan untuk drg mmbesar..kita kne kuat!hehe

    ReplyDelete
  2. ala cian razin..moge cepat sihat yer...aminn...aritu waleef pon cirit birit gak..aty pon risau...3-4 hari gak ar...tp tu sebab aty makan macam2..raye namenyer..semua aty edal..sudahnyer sian kat anak...

    ReplyDelete
  3. alololo..razin cirit birit plak ye. kalau x elok lagi cepat2 ke hospital ye. saif hari tu pun berak2 jugak tapi xde la tahap cirit birit.ni pasal mamanye bedal macam2 sambal kacng, rendang n kuih raya sume la ni.

    ReplyDelete
  4. sian razin...takpe nti da sihat, makan byk2 tau!
    tkpe cikna, da besar nti sihat la die...mayb skang die kecik, da besar nti die yg plg sihat kan...dah takmo sedih2...:)

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016