GOOGLE Adsense

Monday, September 3, 2012

razin meniarap.. syabas anakanda =)

sejurus selepas dia berjaya meniarap sendiri =)


latihan dari nenek.. nenek kasi tengok tab baru dia :D



baru je lepas tertanye-tanye bile la si kecik ni mau menerap..
sudahnye balik keje je terus menerap..
officially 4bulan 8hari..
sangat memahami kamu wahai anak..
kalau gitu, bile pikir bila anak nak berjalan,
esok ntah2 berlari dah anak ciknaa kottt..muahahaa :))

11 comments:

  1. bestnya razin dah pandai meniarap.pasni nak duduk pulak..hehe

    ReplyDelete
  2. hehe. kalo dh duduk, bole la bwk dia mkn kt luar =) seat utk dia kan ade..

    ReplyDelete
  3. wahh..good boy razin.pasni terus berlari plak. siap la ayah ibunya kena kejar je.huhu..

    ReplyDelete
  4. tak lama menyuluq pulak..tunggu..dia bersihkan lantai umah kita..tayah susah2 mop dah pasni ciknaa oiii :)

    ReplyDelete
  5. nadt: haha. nenek dia suh berjalan umo 9bulan.. tak larat nk kejar, suh dia lari keliling katil je :D

    mommy cha: haaa.. yg tu ai suke mommy! pastu baju dia p anto kt dobi.. har3 :)

    ReplyDelete
  6. farish 4 bulan 4 hari today takleh meniarap lagi...kekekeke

    ReplyDelete
  7. farish 4 bulan 4 hari today takleh meniarap lagi...kekekeke

    ReplyDelete
  8. wah, dah pandai meniarap! cepatnya.. bagus.. semoga razin terus membesar dgn sihat & bijak..

    ReplyDelete
  9. anak aty pon muler meniarap mase masuk 4 bulan....:)

    ReplyDelete
  10. WAHHH DH PNDAI MENIARAP DH DIA...DAALIYAA BRU JER PNDAI..

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016