GOOGLE Adsense

Wednesday, September 19, 2012

razin & kereta


 nak pegi mane papa? razin control streng, papa tekan minyak oke =)


budak ni dari dalam perut lagi memang kuat berjalan..
dalam pantang pun jalan jauh jugak.. [adil kan, pantang 2 kampung]
lepas pantang lagi la panjang langkah mak pak nye..
skrg, kalau naik kerete memang taknak duduk dah..
nak berdiri je..tengok pemandangan luor :)


 baca doa dulu tau.. amin..


kacak tak saye :D


mama pun nak pemes jugak! :))


p/s: ujung-ujung raya balik kampung.. dapat duwet raye lagi si kecik ni.. syukur..

7 comments:

  1. comel la razin..bla la dpt jumpa razin..gaya tgk muka kt side mirror style sgt..mcm org bsr.... :)

    ReplyDelete
  2. alololo...comel razin...muker cerdik..biler nak jumpe qaleef nih..:)

    ReplyDelete
  3. comeynyeee buat tangan macam tu..bijakkk Razin ni! :)

    ReplyDelete
  4. amboi razin, dh pandai drive eh..hehe..macam aish dah banyak akal la tu, dalam kereta takmo duduk

    ReplyDelete
  5. serius razin semakin hensem n nmpak matured sgt...dah mcm budak besar...hihi...dah besar nti jd pujaan la...

    ReplyDelete
  6. ros anis: ini budak perasan ensem, sbb tu soka tgk cermin sorang2..hehe.

    sue: tQ m0mmy..

    aty: itu la.. jumpe jom! nak geget peha qaleef tu.. :)

    erina: haha.. tu hobi dia skrg. main tangan..

    erin: haa kan kan..budak skrg mmg gitu gamak nye.. lahir2 je naik kereta dh..

    wawa:eh, nak tau tak bebird dia ada taik lalat.org ckp mmg ramai suke.. ayoyo.. tepuk dahi la ciknaa nanti..

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016