Monday, July 30, 2012

razin mikhaill + papa + mama

semalam, papa razin ajak keluar jalan-jalan..alaaah.. tak kemane sangat pun..mama ngan papa bawak pegi Giant batu cave tu aje..dorang nak tunggu buka puase..tapi razin bukan puase pun..hehe..tapi ramai giler orang taw, macam semut wooohh..ramai sesangat..sabtu tu pulak plan nak pegi SOGO..tapi start jem dari bulatan pahang..fuh.. dulu masa mama bujang, sesak camne pun, mama saye tu oke je..sekarang bila saye dah lahir,mama  kene pikir keselesaan saye dulu..kesian mama..seyes, memang panas sangat..saye otomatik akan tak selesa nak tidur..jadi papa dia cakap, TAK PAYAH.. hm.. lepak kat rumah jela. mama terus merajuk! tapi bila saye senyum kat mama, mama terus oke.. hikhik :))


ape tengok-tengok? besar kan mate saye :))


muke teruja naik stroller :))


jeling awek duluuu.. :P


razin & papa [hobi saye: masuk tangan dalam mulut]


saye tak puase :) 


im sleepy..perut dah full, ngantok laa..




last.. mama saye yang semakin kurus sebab jaga saya :)




belum terlambat kot.. razin, mama & papa nak wish selamat berpuasa utk kawan2 blogger mama.. mama razin hari2 masak tau.. mama letak je razin kat depan tv sengsorang masa dia tengah masak. tapi saye oke je main sorang-sorang.. :)

7 comments:

  1. boolat mata razin..cute...cikna, susu nan mang ok ek?mang razin dh xkembung ke skg?

    ReplyDelete
  2. ros anis rusli: kan? heee.. haah, btl mommy. ciknaa mmg dh hepi gile lepas bg susu NAN tu kat dia. badan pn dh makin semangat.. kembung dah takde lg. klu ada pn sbb susu ciknaa la tu. tak jg mkn :)

    ReplyDelete
  3. baik jer dia nak x buat perangai masa jalan2 yer

    ReplyDelete
  4. mulatnya mata dia..shomellll :)
    Selamat berpuasa CikNaa :)

    ReplyDelete
  5. comelnye razin... bulat mte die..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016