GOOGLE Adsense

Tuesday, July 17, 2012

megi adalah milk booster?




sape suka makan megi?
ciknaa memang dah lama tak makan..
9bulan peknen, plus 3bulan lepas bersalin..
merujuk kepada tajuk diatas, macam tak logik je kan?
ciknaa ada baca blog Impian By last week kot..
dia cakap salah 1 milk booster dia adalah megi..
ciknaa senyum je time tu..
ingat dia sesaje je kan..


semalam ciknaa keje malam.
tak sempat nak beli, nak masak apatah lagi.
masak megi je.buat pekat2 then makan..
dari pukul 8mlm nak menyampai kul11 tu,
berdenyut2 miss B ni.. nak meletop je rasa.


bila malam, dah balik keje ambik razin balik umah.
sumbat la miss N kat dia..
haremm dia tak layan.. dia ngantok sesangat.
pejam kemas2 matanya tu..
tak tahan dah ciknaa rasa..
kebetulan pump dalam kereta.
malas nak ambik dah tengah malam.
ciknaa pam pakai tangan je.. hahaha..
pakai tangan gitu je pun dah dekat 2oz..
wah memang betul la megi tu boleh banyakkan susu ciknaa..


** memang takde khasiat pun rasa nya.. tapi kalo dah jadi, apa salahnye..topup jela makanan lain kan.. huhu.

8 comments:

  1. btol ke cik na.. bole cuba mana tau B ira akan hasilkan susu

    ReplyDelete
  2. alahai megi pulok...dibln ganti pose nih terasa megi ayam letak telor pastu letak cili padi syedapss nyer lahai...gulp!

    ReplyDelete
  3. CikPuan Ira: betoii.. ciknaa dah buat semalam.jadi :)

    Mommy_Cha :haha.. pergh, mommy ni mmg rajin.ciknaa main campak bawang je.takde telur bagai :))

    ReplyDelete
  4. wahhhh menjadi gak ek meggi ni...i pulak kalau lps mkn dadih je mesti breast cpt bengkak...hehe

    ReplyDelete
  5. ade gak pas abes pantang ni mkn megi...alasan terbaek ni...hehehe

    ReplyDelete
  6. nana: dadih? nak cuba laa..hehe.

    mimahajil: muahaahaha.. :) jgn tak makan..

    ReplyDelete
  7. Really? Nak cuba lah sebab suka makan maggi :)

    ReplyDelete
  8. weee..memule mungkin ok kot..tapi lame2 ley effect..sebab makanan mengandungi msg banyak memang tak elok..hurrmm...tapi may be ikut badan orang kot..ade orang ok..ade orang tak..aty lame giler gak tak makan maggi...tetibe ni teringin pulak..!!

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016