GOOGLE Adsense

Saturday, July 7, 2012

BMI baby tak padan dengan ketinggian..

see.. kaki dah terlebih dari tilam..


razin mikhaill dah 2bulan lebih..
dia tak bambam sangat mcm baby mommy2 sume oke.. [bagitau siap2..hehe]
last check up 2bulan haritu, misi cakap BMI dia xpadan..
berat naik sikit sangat.. dah 2bulan baru 4.4kg tapi tinggi 58cm..
lahir dulu 53cm je.. sbb tu razin ni tinggi..

lagi 1 tulang dia sangat keras..
2minggu lepas lahir dia dah boleh tegakkan kepala sendiri..
sebulan, kepala lutut dah keras. boleh didirikan..
semua orang yang pegang dia cakap tulang dia keras..
macam ciknaa cakap dulu, doctor scan dia pun tanya minum susu apa masa peknen..
semestinya ciknaa minum susu rendah lemak HL tu..


sebulan lebih dah tegak berdiri atas kereta atok :)


p/s: baby razin dah campur susu.. siang ciknaa bagi FM.. start pukul 8pagi sampai 5 petang.. nak ajar dia, nanti senang nak pegi keje.. ke atas sampai pagi esok nye susu paling mahal  dari mama dia la.. hehe.

4 comments:

  1. baby ekin pon tngi
    lg tngi dr razin
    ms lahir, 55cm

    ReplyDelete
  2. panjangnya baby razin...sampai x cukup tilam..

    ReplyDelete
  3. tingginya bb razin..same dgn umairah la..

    ReplyDelete
  4. Razin minum susu FM ape? sama dah izwa... sekarang ni dah 2 minggu bekerja... Siang dari 8 pagi -7ptg Damia minum susu Enfalac A+ Gold... malam baru minum susu ibu.. tapi izwa ade bekalkan dia susu yang wa pam... pengasuh bagi susu ibu dalam pukl 4 petang dan 6 petang... 4oz...

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016