Wednesday, June 20, 2012

kalau la razin ni gegel...

tangan hero kecik ni dipakaikan gelang kilauan emas :)


cun tak tangan razin mikhaill? hoho..
sebenarnya time ni saje2 je berbual pasal barang kemas dengan MIL..
sekarang ni kan harga nye melambung2 tinggi nya..
MIL cakap dulu2 dia beli barang kemas harga 20,30ringgit je 1gram..
sekarang, huh! amek kaw 175ringgit dah..
itu yang saje pakaikan kat tangan si kecik ni..
nenek dia keluarkan emas klasik dia..
mama razin pun sibuk same la memperagakan anak sendiri..
bio pun anak ko tu laki-laki ciknaa oiii.. :D

5 comments:

  1. hahaha...razin kena dpt adik perempuan la pas ni...:-)

    ReplyDelete
  2. hahaa.. kesian razin di"gegel" kan mama nye.

    ReplyDelete
  3. arwah tok dulu pn bg present barang kemas ms kitaorg baby dulu...asal lahir bb gegel sure dpt..hihi

    ReplyDelete
  4. ha'ah..harge emas mahalkan sekarang..nasib baik takminat sangat..[buat mase ni ar] huhu...

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016