GOOGLE Adsense

Tuesday, June 12, 2012

ciknaa dah abis pantang..yeay!




hari ni dah hari ke 51..
alhamdulillah pantang 44 hari ciknaa dah selesai..
tinggal lagi pantang untuk 100 hari..
niat memang nak teruskan sampai 100 hari..
sebab badan rasa tak kuat sangat lagi..
tambah pulak mak bidan yg urut tu cakap peranakan ciknaa bengkak & tak betul2 naik lagi..
hm.. seram dengar..


ok, mak ciknaa hari2 msj..
pesan suh jaga badan..
sampai hari ni ciknaa masih pakai bengkung..
kalo tak pakai rase lain je.
mula la nak makan segala macam makanan.. [tau la sume bole telan skrg] hihi..
so far, ciknaa masih jaga makan..
sebab baby razin ni perut nya sangat sensitif dengan makanan sejuk..
mula la kembung bom bom perut dia..


takpe, ciknaa dah biasa dalam pantang makan bercatu.. huhu.
skrg pun minum ais mcm dah tak nikmat..
air panas jugak yg sodap! :)
mak pun cakap awal lagi kalo nak minum ais..
nanti rahim mengembang..
seyes, memang ciknaa sendiri rasa lain macam je kalo dah minum ais..


ada lagi sebulan nak mengadap baby razin 24 jam..
lepas tu dah start keje.. :(
malas betul rasa.. btw, pengasuh baby razin dah dapat..
nursery penuh.. alhamdulillah Allah permudahkan..
dapat pengasuh yang makcik2 nye.. ada pengalaman banyak jaga budak kecik..
ok laa..baby razin nak mandi..nanti cite lagi.. tata :)

14 comments:

  1. wah, kejap je ms berlalukan?
    tutup dah dekat 2 bln cik na bersalin

    ReplyDelete
  2. comeynye razin...:-)

    cik naa, sy smpai sekarang xminum ais...takut sgt nak minum...huhuhu

    ReplyDelete
  3. ekin: btl syg..kejap je ngadap si kecik ni dh dkt 2bln..sonok sgt dear :)

    lala latif: tQ :)
    yeke? good.. mmg pun kan? xbest laa lepas bersalin ni sume cepat kembang..ngeh3..

    ReplyDelete
  4. kejap je ek... besar dh bby razin... pasni turn sy lak.. whoaa nebes :D

    ReplyDelete
  5. besnya cikna dh abis pantang...anis ni dok mhitung ari lagik..xsbr nk abis pantang..bosan...huhu..baby razin dh besar...comey...

    ReplyDelete
  6. liyana: mse mcm laju sgt bl dh bersalin tau..xmcm pregnant, lame btl nk tggu dia lahir..jgn nebes2.. sume willbe oke dear.. :)

    kaminaktawen: hihi.. btl3..mmg sgt bosan dlm pantang, sume xbole kan? hik3..

    ReplyDelete
  7. cpt je ms berlalu kan..baby su pun nak masuk 4 bulan dah

    ReplyDelete
  8. sekejap je kan.. :) rasa mcm br je cheNaa bsalin.. :)

    ReplyDelete
  9. abes dh... hehehe.. skjp je dh blalu.. tp time blom abes 44ari 2.. alahaii lmenyeeee..

    ReplyDelete
  10. dah abis pantang? merdekkaaaaa :)

    ReplyDelete
  11. mst rase lega sgt2 kan skang...hihi...

    ReplyDelete
  12. sue: haa, comel aqilah ea :)

    ika:mmg pun..rase sakit pn xlupe lg.. hihi

    cikpingu: dlm pntg mmg lame sg sgt rase.lepas je pntg, fuh.. kejap sgt dh nk 2bln..

    mommycha: yeay! syok gilee... :D

    wawa:haha..mmg lega teramat sgt.. tp takut jgak sbnr nye..

    ReplyDelete
  13. cutenya razin!me tgh tgu lg ni nak abeskn 44ari.lamanyaaaa

    ReplyDelete
  14. veesakura: oh ramai nye dlm pantang... sabar yea.. hihi.

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016