GOOGLE Adsense

Saturday, March 10, 2012

perut kerap mengeras..

 baby dah 2kg :)


lately, perut semakin besar..
betul la kakak2 kat ofis cakap, lepas je 7/8 bulan baru perut akan nampak besar..
itu ciknaa akui.. memang perut ni naik mendadak masuk je 8bulan..
tak boleh nak tutup dah.. hehe.
bukti nya, dah mula ada tanda2 stretch mark kat perut.. O.em.ji :))



nampak nye baby nak balas dendam oke..
dulu dia malu2 nak tonjolkan diri..
bab ni ciknaa ada cakap ngan suami..
'nanti abang cari perut lain' (-_-) sad!
dia pujuk ciknaa..
'sayang..tu bukti nya isteri abang lahirkan zuriat abang.. normal la kan perut pecah utk org peknen'
kejap je meleleh, terus boleh senyum :D
psiko punya suami.. ayarkkk..



masuk je 33 weeks ni baby kerap sangat mengeras..
malam pun mcm dia tak bagi ciknaa tido mengiring..
nak suh tido terlentang aje..
mane boleh nak oii..semput mama..
kalau tido mengiring, dia mesti tendang2 pastu mengeras sekeras2 nya..
fuuuuhhh.. marah nampak!
babap kang.. hoho. awal2 dah garang ngan anak..



lagi 1 skrg baby dh ada hobi baru bila malam..
bila ciknaa mula nak tido, kaki dia akan naik kat perut..
mmg rasa sangat kaki dia tu..
bila ciknaa tolak, dia alihkan kaki dia ke kiri.
lepas tu kanan.. haha. nak main2 ngan mama ea baby..
tunggu lahir nanti, mama gigit2 kaki awak tu sampai lebam! hoho ;)


p/s: ada tak m0mmy yang tau kenapa baby mengeras? dia menggeliat ea..

6 comments:

  1. best kan main tolak2 kaki baby tu? suka sgt. mcm main kejar2 lak dgn dia.. =)

    ReplyDelete
  2. aah...perut sy pun start naik dgn hebat mase masuk 8 bulan..eh bentuk perut cam same la ngn sy...hih...
    sy da masuk 9 bulan baru la keluar calar balar tu..cdeh~!
    tk dapat nk jawab soalan keras tu...sbb sy pun tertanye2 ape bby wat smpai keras2...heee..:)

    ReplyDelete
  3. hehe comey nye bby main tolak2 kaki ye.... sy plk bby mengeras bile tahan kencing, hoho

    ReplyDelete
  4. salam kenalan..

    mak mertua saya cakap baby mengeras sebab dia tengah berpusing tapi tak tahu laa betul ker tak? perut saya pun selalu mengeras =)

    ReplyDelete
  5. ha'ah..sameeeee..!! baby suker sangat mengeras..lepas tu ley nampak terjojol sane sini kaki die tah lutut die kot..huhu..memang senak..

    ReplyDelete
  6. SY PUN BBY SELALU MGERAS DLM PROT..SKRG DA 31 WEEK...KERAP LOYA PUN ADE..HUHUHU..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016