Wednesday, March 28, 2012

9 bulan sudah..

 14 weeks =)



4D scan : 29 weeks



32 weeks : bebird baby :P



Alhamdulillah..
syukur ke kepada Yang Maha Esa..
baby membesar & aktif sangat dalam perut ciknaa..
semalam dah masuk 36w @ 9 bulan la kan?
lagi 27 hari je lagi baby dah boleh keluar..


minggu depan last dah ciknaa keje..
barang smua dah siap untuk balik johor..
bersalin & pantang umah MIL [insyaAllah]
mak mungkin akan datang tgk cucu dia sejurus dilahirkan..hehe.




p/s: balik kampung kenduri doa selamat baru ni ramai makcik2 yg tegur.. 'perut tak turun lagi, lambat lagi keluar nih..' aiyarkk.. lambat lagi ke? ciknaa dah tak sabar nak BF baby.. hari2 baby dah makin susah nak bergerak dalam perut.. mcm padat sangat dah kat dalam ni.. huhu.

11 comments:

  1. berpantang kat johor ea?
    samelah kte nnti
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. farah dulu perut tak turun sampai deliver. bukan semua orang punya tanda 'perut turun' tu. jadi,sila bersedia :)

    ReplyDelete
  3. ekin: haa, balik pantang umah MIL. hehe. papa baby nk baby jd org johor giteew :)


    farah: owh! yeke? oke2.. tQ ea bgtau.. nebes pulak rase.

    ReplyDelete
  4. Mesti dah xsbrkan nak jumpa baby. tkt nak bersalin pun dh lupa. Semoga semuanya berjalan dgn lancar.

    ReplyDelete
  5. yer ar cik naa..aty pon tak sabar nak baby kuar...sempit dah dalam perut ni..:)

    ReplyDelete
  6. hana: hihi. sgt xsbr. nak main ngan si kecik ni. insyaallah, tQ =)

    aty: kan? hehe. kesian pulak bl pk dia sempit kt dlm tu.. takpe2, dah tak lame dh..pasni bebas la diorang.. hehe.

    ReplyDelete
  7. mak nye pun da rase tak selese je ngn perut besar...nk tdo pun susah...hihi...:P

    ReplyDelete
  8. owh pantang kat johor ek? mesti excited kan nak tunggu baby keluar....hehe

    ReplyDelete
  9. dah 36 weeks. kite lebih kurang sikit je cam awak, 34 weeks. tapi ramai dah tegor perut cam dah kebawah. takut salah kira la pulak.. huhu.

    ReplyDelete
  10. berpantang kat umah MIL ek?sama la kite.huhu.tapi pastu nak gak balik kampung kalo dah sihat sikit.kita ni nak dekat2 ni.sy dah masuk 37 weeks.huhu

    ReplyDelete
  11. wawa: mmg pn. bl tido mlm, perut mesti tegang je..

    nana: haah, balik kluang. sgt xsbr.. hihi.

    puan thalha: baby bsr kot. cm sy perut mmg xbsr sgt.. hihi.

    reyna: haah. tula,plan cuti sek bln 6 nk jgak balik umah mak sndiri smbung pntang. hihi.. 37= dah xlame tu..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016