GOOGLE Adsense

Saturday, December 24, 2011

BARUT BABY dah sampai.. yeay! =)

sebenar nya tak de niat nak beli barut baby seawal ni.  
entry teruja barut baby sebelum ni ciknaa dah cakap ciknaa nak beli tahun depan..
tapi fb mybaby comel inform nak buat harga baru mulai jan 2012..
taknak laa rugi sebab memang dah tau nak barut ni jugak..
pk punye pk, beli jela terus..



kelmarin tempah & bank in kan duit, arini dah sampai..
kualiti sangat puas hati.. kalo ada pn kotor cket2 jela..
itu biasa la kan.. ciknaa pn beli jenis plain putih flannel..
1set [5helai] saiz S.. 1 set lagi amek saiz M..
dah beli sebelum ni 2 helai..12 tu cukup la dulu kot..
mane tau sok nak beranak ada orang nak sedekah lagi..hikhikhik..






barut cotton bertali flannel. putih bersih.hehe =)


ciknaa memang nak kaler putih je.. 
takut mak marah kalo beli kaler2 pelangi bagai..
tambah2 yang bercorak..
taknak amik risiko.. selamat amik putih sudaaa..
janji anak mama pakai barut ni elak kembung ye nak..

5 comments:

  1. hi ciknaa beli kat mybabycomel gak ke?same lah kitee...!hihi.baru dpt smlm.cepat n sungguh efisien

    ReplyDelete
  2. aritu dah beli..tapi nak tempah lagi..:)

    ReplyDelete
  3. reyna: haah awk. ramai kan bli ngan akak tu.. :) btl2.. puas ati sgt tau.. settle bab barut :D


    aty: nak beli lg ek? wah.. naa dh ckup kot.balik kg baru ni sepupu kasi lg 15 helai.. tatol dh jd 25. rezeki la tu.. hihi.

    ReplyDelete
  4. seronoknya shopping barang baby kan..

    ReplyDelete
  5. zana: seronok jugak la.. tapi penat cket.. kenderaan berat la katakan..hik3..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016