GOOGLE Adsense

Tuesday, October 4, 2011

ikan bakar mabeless..

alhamdulillah.. baru je siap lunch.. arini makan kat luar. biasa dalam uia ni je. fuhhh.. semalam kak hasni tapau nasi ngan ikan bakar. ciknaa jamah la sikit. sedap! ambik lagi.. sedap-sedap.. last sekali rasa nya 50 % ikan tu abis masuk mulut ciknaa je. kak hasni tak kisah.. perangai makyong memang suka makan kot.. haha.so, hari ni dia bawak pegi makan kat kedai tu.. fuuuhhh... sangat2 padat orang weh..


lunch hari ini. sangat sedap!

ikan keli bakar + air asam n kuah kicap
disebabkan makan ikan bakar, mesti ngan nasi putih takde kuah.. baru terasa nikmat ikan bakar tu. seriuss manis sangat isi ikan tu. paling syok rasa air asam n kuah kicap dia.. memang sangat2 sedap. rata2 orang yg datang makan kat sini memang akan ambik ikan bakar tau. nama kedai dia 'raso omakden'.. orang nogori. 


lepas makan ciknaa pegi tapau lagi untuk makan malam ni. menu yg sama tapi tambah lauk pucuk ubi masak tempoyak...huh! sedap2.. =) harga makan cam kat atas tu dalam rm8 je..


p/s: kalo selera macam ni la, xsampai 9bulan, berat dah 100kg ++.. sabo jela..

3 comments:

  1. sedapnya..lama xpekena ikan bkr..nyum nyum~ ishhh xkn laaa boleh cecah 100kg..haha sbr je lah =P

    ReplyDelete
  2. sedap tau yana.. lgpn elok utk kite2 yg ada isi ni.tak lemak2 sgt.. hihi.hope xdela sampai 100kg.anggaran aje tu =)

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016