GOOGLE Adsense

Saturday, October 22, 2011

hantaran purple & pink

hantaran ciknaa 9 dulang berbalas 7 dari pihak encek saiful. alaa..dorang bawak je, sebab ciknaa dah siapkan smua hantaran tu.kesian kat dorang datang jauh2 pastu nak ribakan 7+1 dulang dalam bas sepanjang 7jam tu.. taknak laa.. tak baik susahkan tetamu dan bakal keluarga mertua (masa tu laa bakal lagi.. hehe)


detail pasal hantaran ni ciknaa recycle balik bekas hantaran masa tunang dulu. masa tunang 7 dulang berbalas 5. jimat kan penting.. so, ciknaa akan gunakan balik dulang ni untuk kawen. beza cuma hiasan akan heavy masa w-day n kaler tentu la lain.. PURPLE PINK untuk sang isteri hokey.. =)




1. ketua hantaran : sireh junjung.


2. handbag & al-Quran.

3. Dell laptop.


4.Shoes

5.perfumes set.

6. Cupcakes.

7. Handmake Chocolate.


+


gelang & cincin untuk batal air sembahyang.



kesemua hataran belah encek saiful ni ciknaa hantar kedai je untuk gubahan. tak silap 1 dulang dia caj RM45.
kira murah jugak la sebab memang ciknaa tak sempat dah nak buat. sebab rumah nak kenduri, segala macam kene buat kan? apa-apa pun ciknaa puas hati dengan hantaran kawen kami. :D

3 comments:

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016