GOOGLE Adsense

Thursday, June 30, 2011

:: review baju nikah ::

seperti yg diplankan dahulu bab baju nikah,
ciknaa tempah kan? upah je baju ciknaa 200 hengget.
mahal~ bagi ku.. hehe. tapi amat berbaloi.~ sebab nye sgt sedap dipakai..
takde la rase menggelebeh seperti lelemak ku.

plus, baju nikah ni kami recycle semula untuk majlis tandang.
hehe. jimat gile. plus lagi, baju melayu encek suami tu pakai balik time raye..
wah! gile jimat cmni..haha..

plan asal nye majlis tandang ada baju lain.
tetapi, baju tersebut x menepati citarasa ciknaa..
korang tau nape, OREN gilerrr baju tersebut..
jadi balik dari pulau untuk bersukaria hanimun itu hari, kami decide
nak pakai balik baju nikah.tukar je veil & samping untuk nampak kelainan.. stop.

pape hal pn mls cite panjang lg.
baju nikah ni memang menepati kehendak n citarasa mak ya noks..
ditambah pulak kain yg ala2 umbrella tuh.. suke3.. :D
ramai gak kawan kt fb ckp lawo baju nikah ni nampak slim.. hahaha~ terlebih suda..


ni masa nikah. otw pg masjid. suci je muka.. ngeh3.. :D


ahaa.. full tau i letak! hehe. ~ baju nikah kesayangan hamba. tapi ni pakai masa bertandang. tuka veil je untuk kelainan. sbb majlis kat johor tema kuning. ala2 raja gitu.. hik3..tp ciknaa pakai soft yellow aje.. so simple.


pape pun ciknaa suka baju ni. sbb ni jela baju yg akan simpan sampai je akhir hayat. nak bagi anak cucu tengok. hik3.. :P

4 comments:

  1. baju nikah cantik..patutlah mcm perasan sama je time nikah dgn sanding tu..heheh..

    ~~sepupu epul~~

    ReplyDelete
  2. hehe.. haa la, takmo bazir lg kan sewa baju bagai.
    pakai nye kejap aje. ~( padahal berabis sblum tu tak hengat)~ huhu

    ReplyDelete
  3. Salam.
    Tempah baju nikah kat mane ye?

    ReplyDelete
  4. wsalam.. dekat plaza idaman, gombak. top class nama kedai tu.xsilap level2.

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016